اسلایدر

آهای آقاپسری :: شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

اگه از این وبلاگ خوشتون اومد ctrl+D

شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

اگه از این وبلاگ خوشتون اومد ctrl+D

كد ساعت و تاريخ

كد ساعت و تاريخ

پشتیبانی

اسکرول بار

ابزار هدایت به بالای صفحه

آهای آقاپسری که پارک دوبله خانمارو مسخره میکنید 



آره با شمام ! 


 . 


 . 


 . 


 . 




 . 


توپ شوت کردنشونو دیدین؟ 

 اصله خندس خدایی !!! 


اونم مسخره کنید

نظرات  (۴)

۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۰:۴۱ ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ dorsa tatality░▒▓█▇▆▅▄▃▂
اعتماد ب سقفه ک تو داری آخه!!!!!!!!!
تیمی ک تو توش باشی دیگه تیم نیس ک!!!!
سوراخین!!
پاسخ:
من همیشه أقای گل میشم ...
جهت اطلاع گفتم ...
^_~
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۶:۳۴ ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ dorsa tatality░▒▓█▇▆▅▄▃▂
چی فک کردی!!!!!!
تازه مدافع تشریف دارم!!!!
پاسخ:
آفرین
تیمتون پس زیاد گل میخوره ....
منم مهاجم تشریف دارم
^_~
۱۳ آبان ۹۳ ، ۲۳:۱۲ ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ dorsa tatality░▒▓█▇▆▅▄▃▂
مسخره میکنی!!!؟؟؟
نع یار نمیخوایم خخخخخخخخخخ
پاسخ:
ن بابا چ مسخره ای....
خخخخ
به قیافت نمیخوره فوتسال بازی کنی...
۱۲ آبان ۹۳ ، ۱۰:۲۴ ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ dorsa tatality░▒▓█▇▆▅▄▃▂
داداش همه ک اینجور نیسن!
مثلا من دخترم ولی تو تیم فوتسال هسم!

پاسخ:
عه ....
واقعا؟؟؟
واس تیمتون یار نمیخواین ...
منم تو تیم فوتبال هستم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی