اسلایدر

دانلود-آهنگ تکنو-بیکلام :: شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

اگه از این وبلاگ خوشتون اومد ctrl+D

شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

اگه از این وبلاگ خوشتون اومد ctrl+D

كد ساعت و تاريخ

كد ساعت و تاريخ

پشتیبانی

اسکرول بار

ابزار هدایت به بالای صفحه





فرمت

لینک دانلود فایل حجم فایل نوع موسیقی


MP3

techno/3.zip

(3.2 M)

بیکلام - تکنو


MP3
techno/4.zip (3.8 M) بیکلام - تکنو


منبع و رمز فایل های زیپ شده : www.ariaclick.com




خواهشا یه نظرهم شده بدین.
باتشکر
 
 
*********************************************************************
 توجه                  *************************************************      توجه
 توجه                             **************************************                 توجه
                                          ************************
                                                     *************
                                                           ******
                                                              ***
                                                                *


takpar

نظرات  (۱۱۸)

مرسی خیلی باحاله لایک
۲۷ آذر ۹۳ ، ۲۱:۰۸ ♠DoRsA TaTaLiTy ♥
باحالن!ممنون ک گذاشتی!
پاسخ:
خواهش میکنم
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال کررررررررررررررررررررررررررررررررررررردم
مرسی از سایت خوبتون
عالی بود..ممنون
عالی پسر
موفق باشی
قشنگ بود

ممنون
عااااااااااااااااااااااااااااااااالی بووووووود.ممنون
بدرد نمی خوره ه ه ه
:-*
نظر
مر30 اهنگ جدید بزااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
کارت خوبه.
موفق باشی.
ممنون
ahang toopye
سلام خسته نباشید من تازه دارم دانلود میکنم خداکنه واسه ورزش خوب باشه,تشکر. ...
سلام وب عالی داری. به منم سر بزن خوش حالم میشم
خیلی خوب بود بازم بذارید خیلی بذارید زیاد بذارید تامیتونید بذارید انقدر بذارید که.........
سلام به تمام دوستان یکی از دی جی هایی که بسیار مطرح هست دیجی وحید پراژکت هست سایتشومیدم کسانی که دنبال اهنگای ترنس وتکنو هستند برند دانلود کنند این دیجی ایرانی درلیست بهترین دیجی ها هم قرارگرفته وخدای ترنسهwww.vahidproject1.vcp.ir
ممنون از سایت خوبتون
جالب بود ممنووووووووون
لبی
سلام ببخشید که اینو میگم ولی خیلی مزخرف بودن اهنگات
salam
damet garm ali boooood jigar jooooon
مرسییییییییی
لطفا اهنگ های بیشتر و کم حجم بذار
20 بود - من عاشق atb هستم
ممنون
این تیتر مضخرف وبلاگتو عوض کن.....
این چرت و پرتا چین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الکی یه کلمه رو 10000000000000 بار تکرار کردی فک کردی شاعری............

خدا شفات بده منگل.......
عالیه
عالی بود
عالی بود خیلی راحت دانلودشدمرسی
merci as teknohaton
hamin ke trakha salem boodan khoob bood
سلام. هنوز آهنگ رو گوش ندادم اما همینکه درست آپلودش کردین که میشه دانلودش کرد، ممنون.
salam mamnoonam az veblagetoon
سلام
این اهنگ انشرلی دختری با موهای قرمز که اهنگ اصلش هم واسه مارک انتونی هست رو ریمیکس کرده که البته اهنگ اصلی خیلی قشنگ هست این فقط باس رو اضافه کرده و تکرار بعضی از جاهاش که در کل با عرض شرمندگی چیز خوبی در تیومده ولی به هر صورت ممنون از سایت زیبا و صمیمیتون

یا حق
ااااااااااااااااااااااااااااه هر چی پسوردشو وارد میکنم نمیاره توهم با این اهنگات اااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه رسیدگی کن ببین براچی نمیاره بابا ریدی با این آهنگات
مرسی
باحال بودن
دمت20
آهنگاتون عالی بوووووووووووووود!
ایول خوب بود ولی سی کن بیشتر کنی
merc
amma ahange avval
tekrar ziad dasht
مرسی وب لاگ
این قد گفتی نظر این که آدرسش اشتباهه
داداش خوب بود اون اهنگه که برای کارتونبود برا آنشلی با مو های قرمز هست
رمزش چیه
پست های بیشتری بزار
دارم دانلودش میکنم ممنون
fast downloading , no interuption.
tnx a lot
سلام ممنون از اهنگتون
داداش من میگم آهنگش مال کارتون آنه شرلی (دختری با موهای قرمز بوده‏)‏
مر30 از وبلاگت
نه نمیشه هر کاری کردم نشد نه!!!
تو اون روحش!!!
ممنون
ممنون از کارتون دانلود کردم ولی باز نکرد.بازم میگم کاراتون عالیه.
ببخشید ولی من اینا رو چند ساعت قبل از خود آریا کلیک گرفتم ولی آخر آهنگه
دست خوش بی کاک شیت بی
عزیزم عالیه به وبسایت من سری بزن.ممنون
dastet dooo000oooorost ....karet harf nadareeeee.....it's perfect....1
پدر سگ همه آهنگات قدیمیه.همشون تخمی اند
خوب بود
خیلی مرسی!البته هنوز در حال دانلوده...تشکر داداش
دارم دانلود میکنم .....امیدوارم خوب باشه مررررررررررسی
دددددددددمممممممممممتتتتتتتتتتت گگگگگگگررررررررررررمممممممممممم
خیلی حال کردم
خیلی خوب بود دمت گرمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عالیه.مرسی
salam mamnoon
vvvvvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy gggggggggggggggggggoooooooooooooooooooooooooooooddddddddddddddddddddddddd
دادا دمت گرم
faghat damet garm
نوکرتم دداش
دمت جیز جو منو گرفت ایوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول
سلام دستتون درد نکنه من خیلی آهنگ های تکنو دوس دارم
دایی به وبلاگتون افتخار میکنم همین
مرسی خوب بود ولی کمه محتاج بیشتراز اینا هستیم
مرسییییییییییییییییییییییی
تنکس
عالی بود
ریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییدی با این اهنگات
سلاموکس موکس کارتون عالیکس کبس کبس very very tanks ks ks ks ks
واقعا ممنونم.... چون شما بدون کلک و وقتگیری کاراتونو ارایه دادید....ای کاش همه با صداقت کار کنن.
سلام وبت جالب بود ایشالا جالب ترم میشه خوشحال میشم به منم یه سربزنی.
عالی بود مرسی
ایول خوشم اومد.
سعی کنید بیشتر از این آهنگ ها بگذرارید.
سلامتشکر لازم نیست
۲۲ تیر ۹۰ ، ۲۱:۵۲ اتلتعههععهعه
سلام تشکر لازم نیست
چشب چرا نظر ندیم؟این هم نظر و یک گل هدیه به شما
سلام
ممنون وب خوبی داری . از آهنگت استفاده کردم.
بهم یه سری بزن ، خوشحال میشم.
سلام دستت درست اما اگه اهنگای جدیدتر بزاری ممنونت میشم
سلام هنوز که دانلود نکردم ولی خدا کنه که خوب باشه

از نظر دوستان میشه حدس زد که وبلاگ خوبی داری بیشتر آهنگ هایی رو بزار که روح رو از بدن می پرونه
مرسی
سلام
من دنبال آهنگ کامل این کلیپ زیر هستم
ممنون میشم اگه این آهنگو میشناسید کمکم کنید تا پیداش کنم.

http://www.persiangig.com/pages/download...006019.mp4

اگه لینک خراب بود:
http://bazamtanhayi.persiangig.com/09022006019.mp4

ممنون.
اگه ممکنه منو خبر کن
آهنگ ها خیلی چخ بودند. وبلاگ حرف نداره.
خاک تو سرتون ایتارو که نمی شه دانلود کرد
گاگول خان .........
باحال ترین وبلاگ بود خیلی عالی بود
salam mer3i
damet garm
kheyli rahat dl kardam bazam damet garrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrm
بد نبود اما میتونه جای خیلی پیشرفت داشته باشه
دستتون درد نکنه
چی شده من کیم اینجا کجاست(ازتاثیرات آهنگ...!)
خوب بود
من فکر کردنم نظر نداری
گفتم یه نظری بدم
در اینجا منظوراز دنیای مجازی چیه

سلام.
مرسی . من دانلود کردم و مشکلی نبود .
سلام آدما کم منو دانلود کنید دیگه دارم پاره میشم. :)
ای ول داش کارت حرف نره
عالللللللللللللللللللللللللیه
نظر
مرc خیلی بی دغدغه دانلود شد اهنگهای دیگه اگه داشتی بذار ممنون
۲۴ دی ۸۹ ، ۱۰:۳۹ رضا غیاثی
من دارم دانلود میکنم و خداکنه اون چیزی که من میخوام باشه برای ورزش و توی ماشین!!! سری به وبلاگ من هم خواستی بزن مطالب خوبی دارم!!!
خرابه خراب هر کاری کردم نشد.
عالی بود
عالیه
دارم دانلود می کنم شاید اهنگش خفن باشد
من که نتونستم دانلود کنم شما رو نمیدونم
لینک خرابه
دارم دانلود می کنم
مرسی
دمت گرم
اقا سلام
دست درد نکنه
عال بود
سلام
ممنون از سایتتون
سلام
ممنون از وبلاگت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی