اسلایدر

از قوم عاد چه میدانید؟کشف بقایای غول پیکر قوم عاد+کلیپ :: شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

اگه از این وبلاگ خوشتون اومد ctrl+D

شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

اگه از این وبلاگ خوشتون اومد ctrl+D

كد ساعت و تاريخ

كد ساعت و تاريخ

پشتیبانی

اسکرول بار

ابزار هدایت به بالای صفحه



دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 6 ثانیه 

نظرات  (۴)

۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۷:۵۱ سعید قره خانی
سلام منم شما رو لینکیدم از اینکه منو هم لینک کردین سپاسگذارم
پاسخ:
خواهش میکنم دوست عزیز
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۳:۳۸ سعید قره خانی

سلام دوست عزیز

واقعا سلیقه ات زیباست خیلی وبلاگتو قشنگ درست کردی مخصوصا رنگ زمینه و گفتار محاوره ایت که آدم فک میکنه دقیق دقیق همین الان داری با هامون صحبت می کنی.باعث افتخار من هم هست که از نظرات زیبای و حسن سلیقه ات در سایت خودم استفاده کنم

سایت من lengebelenge.ir هست .دوست دارم که حتما نظرتو درباره اش به من بگی و آدرس سایت منو هم در پیوند های وبلاگت درج کنی[قلب]

پاسخ:
ممنون ازنظرت آقا سعید شما با کمال افتخار لینک شدید.
۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۶:۱۶ حسین شکری

این من و حجم شب و دستان خالی و خدا

آسمانی تیره و اشک و سکوت و انزوا

ناله های جانگدازو گریه و امن یجیب

قبله و قلب و جوارح جملگی غرق دعا

التماس دعا tarikhche.tk

پاسخ:
ممنون ک همیشه به من سر میزنید.
محتاجیم به دعا
۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۷:۴۵ حسین شکری
گر نگهدار من آن است که من میدانم        شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
پاسخ:
زیبا بود .ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی