اسلایدر

به 100 زبان زنده دنیا بگو......دوستت دارم :: شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

اگه از این وبلاگ خوشتون اومد ctrl+D

شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

اگه از این وبلاگ خوشتون اومد ctrl+D

كد ساعت و تاريخ

كد ساعت و تاريخ

پشتیبانی

اسکرول بار

ابزار هدایت به بالای صفحه

به زبان شیرین فارسی
دوستت دارم
English - I love you
دوستت دارم
Afrikaans - Ek het jou lief
دوستت دارم
Albanian - Te dua
دوستت دارم
(Arabic - Ana behibak (to male
دوستت دارم
(Arabic - Ana behibek (to female
دوستت دارم
Armenian - Yes kez sirumen
دوستت دارم
Bambara - M'bi fe
دوستت دارم
Bangla - Aamee tuma ke bhalo aashi
دوستت دارم
Belarusian - Ya tabe kahayu
دوستت دارم
Bisaya - Nahigugma ako kanimo
دوستت دارم
Bulgarian - Obicham te
دوستت دارم
Cambodian - Soro lahn nhee ah
دوستت دارم
Cantonese Chinese - Ngo oiy ney a
دوستت دارم
Catalan - T'estimo
دوستت دارم
Cheyenne - Ne mohotatse
دوستت دارم
Chichewa – Ndimakukonda
دوستت دارم
(Corsican - Ti tengu caru (to male
دوستت دارم
Creol - Mi aime jou
دوستت دارم
Croatian - Volim te
دوستت دارم
Czech - Miluji te
دوستت دارم
Danish - Jeg Elsker Dig
دوستت دارم
Dutch - Ik hou van jou
دوستت دارم
Esperanto - Mi amas vin
دوستت دارم
Estonian - Ma armastan sind
دوستت دارم
Ethiopian - Afgreki'
دوستت دارم
Faroese - Eg elski teg
دوستت دارم
Farsi - Doset daram
دوستت دارم
Filipino - Mahal kita
دوستت دارم
Finnish - Mina rakastan sinua
دوستت دارم
French - Je t'aime, Je t'adore
دوستت دارم
Gaelic - Ta gra agam ort
دوستت دارم
Georgian – Mikvarhar
دوستت دارم
German - Ich liebe dich
دوستت دارم
Greek - S'agapo
دوستت دارم
Gujarati - Hoo thunay prem karoo choo
دوستت دارم
Hiligaynon - Palangga ko ikaw
دوستت دارم
Hawaiian - Aloha wau ia oi
دوستت دارم
(Hebrew - Ani ohev otah (to female
دوستت دارم
(Hebrew - Ani ohev et otha (to male
دوستت دارم
Hiligaynon - Guina higugma ko ikaw
دوستت دارم
Hindi - Hum Tumhe Pyar Karte hae
دوستت دارم
Hmong - Kuv hlub koj
دوستت دارم
Hopi - Nu' umi unangwa'ta
دوستت دارم
Hungarian – Szeretlek
دوستت دارم
Icelandic - Eg elska tig
دوستت دارم
Ilonggo - Palangga ko ikaw
دوستت دارم
Indonesian - Saya cinta padamu
دوستت دارم
Inuit – Negligevapse
دوستت دارم
Irish - Taim i' ngra leat
 
 
 
نظرت چیه...؟؟؟
takpar

نظرات  (۵)

عالی بود مرسی
پاسخ:
ممنون از نظرتون
پس ایتالیا کو
بهش هر چی میگی قبول نمی کنه که آخه
این داداشمو میگم
از دست این پسرا
یه روز تو دانشگاه عاشق میشن
فردا با,بابای طرف دعوا میکنن(از بادمجونای زیر چشمش فهمیدم)
ادکلن زنونه یه نصفه رو میده به منه بدبخت(خواهرشم)
راستی وبتون خیلی باحاله
به منم راه حل بگید!!!!
همین دیگه....
سلام
تبادل لینک هستی ؟ اگه هستی منو به اسم "فروش فیلم های برتر هالیوود "
لینک کن تا منم تو رو به اسم دلخواهت لینک کنم.راستی قیمت هر فیلم کمتر از
200تومنه!؟
باحاله ایوللللللل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی