اسلایدر

آیکن برای وبلاگ شما :: شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

اگه از این وبلاگ خوشتون اومد ctrl+D

شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

اگه از این وبلاگ خوشتون اومد ctrl+D

كد ساعت و تاريخ

كد ساعت و تاريخ

پشتیبانی

اسکرول بار

ابزار هدایت به بالای صفحه

اگر تا کنون به آدرس بار سایتهای معروف دقت کرده باشد حتما آیکن کوچکی که کنار آدرس سایت قرار دارد را دیده اید این آیکن در واقع از جنس همان آیکنهایی است که ما در محیط ویندوز با آنها سر و کار داریم و هر کدام از کاربران مایکروسافت ویندوز با تعدادی از این آیکنها همه روزه بر روی دسکتاپ ویندوز خود سروکار دارند(البته اندازه و سایز این آیکنها با هم تفاوت دارند و در وب از آیکنهای کوچکتر استفاده میشود) . در مجموع میتوان گفت که بسیاری از وبمسترها (خصوصا سایتها و وبلاگهای برجسته و معروف) علاقه دارند که آیکنی مخصوص وبلاگ  یا سایت خود داشته باشند،من در اینجا تعدادی آیکن برای شما تهیه کرده ام که پس از انتخاب یکی از آیکنها میتوانید کد مربط به آن را در بین تگ هد head از قالب وبلاگ خود کپی نمایید .
نکته ی مهم آنکه اگر بعد از کپی کد نتوانستید آیکن را در نوار آدرس خود ببینید به احتمال زیاد به این دلیل است که مرورگر شما از این قابلیت پشتیبانی نمیکند اما معمولا نسخه های جدید مرورگر عمده ای مانند اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس ، اپرا و ... از این امکان بخوبی پشتیبانی نموده و حدودا بیش از نود درصد کاربران قادر به دیدن آیکن هستند.
ضمنا کیفیت آیکنها در نوار آدرس وبلاگ شما بیش از چیزی است که در تصویر پایین برایتان آورده ام.زیرا تصویر زیر عکسی از اصل آیکنهاست
در آینده برایتان شرح خواهم داد که چگونه میتوانید این آیکنها را خودتان بسازید
برای استفاده از کدهای زیر در قسمت تکست باکس هر کدام از آنها که مایل بودید ابتدا کلیک راست نماید و با انتخاب گزینه ی select all کد را در جایی مانند بین تگ در قالب وبلاگ خود درج کرده و قالب را بازسازی کنید.

 

برای دریافت کد آیکن ها به سایت زیر مراجعه کنید:

منبع (کلیک کنید)

نظرتون چیه؟؟؟؟

 

takpar

نظرات  (۱)

عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی