اسلایدر

کد تهران از 021 به یا زهرا تغییر کرد! :: شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

اگه از این وبلاگ خوشتون اومد ctrl+D

شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

اگه از این وبلاگ خوشتون اومد ctrl+D

كد ساعت و تاريخ

كد ساعت و تاريخ

پشتیبانی

اسکرول بار

ابزار هدایت به بالای صفحه

با توجه به خرید مخابرات توسط سپاه تغییرات جدید این شرکت گمنام امام زمان در زیر می آید :

1- کد تهران بدون صفر یا زهرا و کد سایر شهرستانها با نصب یک هد بند به ابتدای یا زهرا شماره گیری میشود .
2- قلک تلفنهای عمومی همان کار صندوق صدقات را انجام داده مستقیماً به حساب محرومان در سوئیس واریز خواهد شد .
3- کلیه سیستمهای شنود حذف و بجای آن در زمان مکالمه سه تا از برادران بغل دست آدم می ایستند . در صورت مشاهده تخلف همانجا به آدم تجاوز میشود .
4- از این به بعد شبکه تلفن همراه بجای اینکه بعضی وقتها قطع بشود بعضی وقتها وصل میشود . علت اختلالات متعاقباً از طریق دادگستری اعلام خواهد شد .
5- ثبت نام تلفن همراه همه روزه از طریق ناحیه مقاومت بسیج لشکر زرهی جماران انجام و واجدین شرایط پس از انگشت نگاری در واحد بیسیمچی امام زمان عضو میشوند .
6- از این به بعد گوشی تلفنها بجای منشی باید انجمن اسلامی داشته باشد . با منشی های بد حجاب تلفن بشدت برخورد شده و پس از بهبود شکستگی پا در 20:30 نشان داده میشوند .
7- استفاده از گوشیهای دوربین دار پس از اخذ مجوز مربوطه از واحد روایت فتح بلامانع بوده به واجدین شرایط کارت خبرنگاری فارس اهدا میگردد .
8- صورتحساب مکالمه بجای پالس بر مبنای رکعت سنجیده شده در مورد خانمها نماز جعفر طیار محاسبه میشود .
9- از امواج تلفن همزمان جهت ایجاد پارازیت روی ماهواره نیز استفاده میگردد . لازم است تا دکل مخابرات روی پشت بام نصب گردیده کسی رخت پهن نکند .
10- در مورد اینترنت ، خدمات تا کسب تکلیف از گردان پدافند غیر عامل به حالت تعلیق درآمده علاقمندان برای استفاده از کافی نت میتوانند به امامزاده مراجعه نموده یا تا آن زمان از کبوتر نامه بر استفاده کنند .


روابط عمومی افزود تا زمان خرید سهام شرکت واحد و نان خشکی ها و سایر سهام قابل فروش به سپاه ملت میتوانند حالش را ببرند . این بیانیه می افزاید اینکه میگویند بعد از جریانات جنبش سبز خرج سپاه زیاد شده حرف مفت است با این وضع تصفیه و اخراج ها خرج سپاه خیلی هم کم شده چه بسا تا یکماه دیگر اصلاً کسی در سپاه نماند که خرج هم داشته باشد . سپاه نیز در اطلاعیه ای احداث زندان در شرکت مخابرات را بشدت تکذیب نموده افزود واگذاری مخابرات از دستاوردهای سفر نیویورک میباشد . توضیحاً اینکه مموتی هر سال از اینجا دستاورد میبرد نیویورک از نیویورک دستاورد می آورد اینجا !

نظر یادت نره
takpar

نظرات  (۲)

سلام
 وبلاگ قشنگی داری xD


پاسخ:
قابلتو نداره
واقعا احسنت به شوق و ذوقت
موفق باشی


فکر نمیکردم یکی با این سن کم بتونه یه همچین وبلاگی درست کنه


به منم یه سری بزن من متولد 68 ام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی