اسلایدر

شوخی خرکی به این میگنا :: شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

اگه از این وبلاگ خوشتون اومد ctrl+D

شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

اگه از این وبلاگ خوشتون اومد ctrl+D

كد ساعت و تاريخ

كد ساعت و تاريخ

پشتیبانی

اسکرول بار

ابزار هدایت به بالای صفحه

نظرات  (۵)

هرهرهرهرهر.... پسره بدبخت تا یه ماه تو شکه فک کنم
۲۹ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۵۲ درسا تتلیتی
ولی بیچاره تا یک هفته تو شک هس :)))))))) خخ
پاسخ:
روحش شاد ویادش گرامی
۲۹ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۱۷ محمد نعمت الهی
وبلاگ شما هم زیبا بود و جالب . امیدوارم که دوباره به وبلاگ من سری بزنید.

یاحسین
پاسخ:
ممنون از حظورتون
چشم حتما میام پیشتون
آخخخخخخخخخخخخخخخخخ
گوشیش حیف بود.نچ نچ نچ

پاسخ:
آره والا 
حیف گوشیش...
ولی اگه  من جاش بودم همشونو شت وپت میکردم
D:
۲۹ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۱۷ درسا تتلیتی
این چ کاریه آخه نچ نچ نچ نچ
پاسخ:
من هنوز تو کفم
فک کنم پسره نفهمید از کجا خورده
D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی