اسلایدر

افزایش آمار وبلاگ یا سایت شما بطور باورنکردنی :: شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

اگه از این وبلاگ خوشتون اومد ctrl+D

شــــــــــــــــــــاه کلیــــــد

اگه از این وبلاگ خوشتون اومد ctrl+D

كد ساعت و تاريخ

كد ساعت و تاريخ

پشتیبانی

اسکرول بار

ابزار هدایت به بالای صفحه

توجه *توجه*توجه

کسانی که دوست دارن آمار بازدید وبلاگ یا سایتشون سر به فلک بکشه رو لینک زیر کلیک کنند:


http://www.persian111.com/?rid=55345045

البته من خودم این کار رو انجام دادم وراضی هستم بخاطرهمین هم این مطلب رو برای شما نوشتم.

این کار100% عملیه ولی دراوایل بازدیدها از100تا شرو میشه تا1000000وشاید هم بیشتر.

درضمن این سایت تازه تاسیس شده پس چه بهتر زود در آن ثبت نام کرده ودر نفرات اول اعضا به ثبت برسید

امتحانش ضرری نداره ...

ممنونم ازهمتون .


********************************************

اینم یه سایت دیگه برای افزایش آمار وبلاگ یا سایتتون:


 http://ads.ydc.ir/index.asp?ref=tbh1994

لینک صفحه اصلی

http://ads.ydc.ir/register.asp?ref=tbh1994

لینک صفجه ثبت نام

takpar

نظرات  (۱۶)

چرا خالی میبندی خودت که روزی 30 تابه زور بازدید کننده داری
سلام دوست من خوبی به من یه سری بزن خوشحال می شم بای
سلام خوبی
بنراتو حاضر کردم

این کد 240*120 :



اینم کد 60*120 :




-------------------------------------------------------------------------------------------

اگه دوباره برای خودت یا برای کس دیگه ای بنر خواستی بهم اطلاع بده




یه تبلیغاتی هم از ما بکن

بهم سر بزن
سلام ممنون که سرزدی
ای بدک نبود!
قرار بود سر فرصت جریان اینکه یادت رفته لینکیده بودی رو بگی!

سلام ممنون که لینکم کردی و بنرمو گذاشتی
منم لینکت کردم

خوب گفتی که یه بنر می خوای؟ این که کاری نداره فقط باید تو قسمت نظرات وبلاگم مشخصات زیر رو بنویسی :


۱- نام و نام خانوادگی خودت



۲- آدرس وبلاگ یا وبسایت



۳- اسم وبلاگ یا وبسایت



۴- توضیحاتی درباره ی اینکه بنر چطور باشه. ( مثلا" چند صفحه باشه )



۵- کلمه یا جمله ای که می خوای حتما" درج شه.



۶- شکلک های یاهو یا عکس داشته باشه یا نه



۷- اندازه بنر ( مثلا" ۶۰*۴۶۸ - ۶۰*۱۲۰ - ۱۲۰*۲۴۰ - ۱۲۵*۱۲۵ - ۹۰*۷۲۸ و ... )




خواهشا" تمام مشخصات رو به طور واضح و به ترتیب شماره بنویس
لینک شدی بای
سلام وب شما هم با حاله منو بانام بارونی لینک کن بعد خبرش بهم بده تا شمارو باهر نامی که خواستی لینک کنم بای
پیشم بیا

اپم
بدو بدو بدو
آپم


سلام از سایتی که بهم پیشنهاد کرده بودی رفتم و توش ثبت نام کردم
وبلاگ خودت هم خیلی باحاله
اگر موافق به تبادل لینک هستی بنرمو تو وبلاگت بذار یا منو با نام ۩۞۩ دانلودستان ماهان ۩۞۩ لینکم کن و بعد تو قسمت نظرات وبلاگم بهم خبر بده تا منم لینکت کنم


اینم کد بنر:



--------------------------------------------------------------------------------------------------
راستی اگه بنر در هر اندازه ای خواستی فقط کافیه بهم اطلاع بدی
برای اینکه بدونی برای ساخت بنر به چه چیز هایی نیاز هست به وبلاگ من بیا


منتظرم


بای تا های
سلام... مرسی که سر زدی ... لینکوندمت !! شما هم بلینک !!
در ضمن کد محرمانه لود نمیشه !!
آپم یه سر بزن
ممنون که اومدی
مگه یادت رفته بود که هم شما من رو و هم من شما رو لینکی ده بودم!!
راستی وب من که اصلا عوض نشده؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
(کی کفت برید؟)
کلا ممنون که سر زدی!!!!

هم کلی دعاتون کردم و هم لینکتون خیلی ممنون
با سلام
الگوریتم خواهشد
0. شروع کن
1. اگر دوست دارید که برایتان دعا کنیم لطفاَ ما را با نام فناوری اطلاعات پیام نور تفرش لینک کنید.
2. اگر دوست ندارید که برایتان دعا کنیم بازهم ما را با نام بالا لینک کنید.
3. در غیر این صورت ما را با نام بالا لینک کنید و اطلاع دهید که شمار را با چه نامی لینک کنیم.
4 . پایان
به به چه شود این برنامه به درد آش نه نه جون می خوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی